Hep Destek Tam Destek !!!

Aziz Yıldırım ve diğer yöneticilerin yaptığı en büyük değişiklik bu olsa gerek. Taraftar profili son yıllarda o kadar değişti ki bugün yönetim ve teknik heyet hakkında olumlu olumsuz her olayda sesini çıkartamayan bir taraftar profili var. Yönetici gözünden her biri dolar işareti olan taraftarların bugünkü hali gerçekten içler acısı.

Bu taraftarlar bu takım için her şeyini verebilecek iken bunları malzeme olarak kullanan bir yönetim var benim gözümde. 3 Temmuz, birlik, beraberlik, agresiflik için bu taraftarın en büyük artısı iken bunları pozitif yönde kullanmak yerine, taraftarları üzen taraftarın hiç kaale alınmadığı bir takım görmek ve bunlara karşı hiç bir şey yapamayan bir taraftar profili görmek beni çok üzüyor.

Yönetim kulüpte maddi sıkıntı var dedi gittik Fenerium'lardan 1 günde 1 milyon kampanyası yaptık, gittik 3-4 tane forma aldık, gittik doğmamış çocuğumuza taraftar kart aldık, maddi her türlü görevimizi yerine getirdik...

Yönetim şike yapmadık tertemiziz dedi (inandık ve hala inanıyoruz) gittik Çağlayan'a Silivri'ye Ankara'ya Şişli Etfal'e ... gittik her deplasmana, ruhsuz bir takımı sahada görsek bile bağırdık 90 dakika, kaldırımdan destekledik bu takımı, bayanlarımız ile doldurduk stadımızı, okulda mahallede savunduk her zaman bu takımı, kadıköyde en büyük rakibimize kupa kaldırttılar taraftar her destek tam dedi hep, sesimizi çıkartmadık manevi her türlü desteği yerine getirdik getirmeye de devam edeceğiz....

Çok sevdik çünkü bu renkleri bu şanlı geçmişi bu insanları çok sevdik ,

Bir de şimdiye bakalım ,

-biz bu futbolu mu hak ettik
-biz orta sahada Baroni'yi mi hak ettik
-biz mücadele etmeyen bir takımı mı hak ettik
-biz birilerinin egosu ile yönetilen bir takım mı hak ettik
-biz azcık bir eleştiride başkandan fırça yemeyi mi hak ettik
-biz Hasan Ali'yi, Selçuk'u mu hak ettik
-biz Savaşan bir Emre'nin gönderilmesini mi hak ettik
-biz Alex gibi bir efsanenin ego kurbanı olmasını mı hak ettik
-biz Şampiyonlar Liginden "bence" bizden kötü bir takıma elenmeyi mi hak ettik
-biz 90 dakikalık maçın 60 dakikasını boşu boşuna izlemeyi mi hak ettik
-biz Her fırsatta galatasarayın ekmeğine yağ süren bir hocayı mı hak ettik
-biz Avrupa vizyonu olmayan bir yönetim mi hak ettik
-biz Bizleri susturmak için transfer yapan bir yönetim mi hak ettik
-biz Bir maça bilet bulmazken yönetimin eş dost ve akrabalarına giden biletleri de mi hak etmedik
-biz İnternette bile sabahlayıp karaborsa yapan Biletix'den bilet almayı mı hak ettik ki alamadık çoğu zaman
-biz Parası olanın konuşmaya hakkı olduğu bir Fenerbahçe mi hak ettik
-biz Halkın takımını sosyete takımı yapan bir yönetim mi hak ettik
-biz Her türlü mücadeleyi verirken arkamızda durmayan bir yönetim mi hak ettik
-biz Genç Yeteneklerin solduğu bir takım mı hak ettik
-biz Bizimle dalga geçen resmi siteyi mi hak ettik...
.
.
.


Hepsini geçtim biz bir tane Orta Saha'yı da mı hak etmedik ....

Bu taraftar bas bas bağırdı orta saha şart diye ama yine kaale alınmadık.Sonuçta yine üzülenler yine gözlerde yaş dolanlar bizler olduk. Ama biz bunlarla da sevdik bu takımı. Sadece mutluluklarda değil üzüntülerimizi de yaşadık bu takım ile. Ama göz göre göre bu taraftara üzüntü yaşatmak biraz isyan gerektirir heralde...

Hep destek tam destek falan değil. Biz Agresifliğimizi kaybettik birader. Sesi çıkmayan, stada meşale bile sokamayan, kendi sahamızda bile baskı oluşturmak da zorlanan sosyetenin takımı olduk bu yönetim ile. Halkın takımıydı bu takım hala da öyle. Direnişin mücadelenin takımıdır, Aziz Yıldırım'ın tabiriyle Kuva-yi Milliye'dir bu takım ve taraftarlar. Ama artık bu sevda uğruna canını verebilecek taraftarları dikkate alan insanlar istiyorum. Herhangi bir yerdeki Fenerbahçe'li garson Hasan ile mühendis Mehmet'e aynı gözle bakabilen bir yönetim istiyorum.Kişilerin Fenerbahçe'liliklerinin Fenercell ile taraftar kart ile PARA ile sorgulandığı bir Fenerbahçe değil...

Bu destek sonsuza kadar sürecek elbet, bu renklere bu formaya aşığız bir kere....Aşkımızın karşılığı paralar,kupalar,şampiyonluklar değil elbette en büyük isteğim sahadaki ve yönetimdeki mücadelenin tribündeki mücadeleye yaklaşması, yaklaşmaya çalışması !!!


1 yorum:

Adsız dedi ki...

Takımda ısıran,saldıran,rahatsız eden kalmadı 2 çapa lı orta saha dünyanın neresinde var.Bi presçi bi pasçı ya bu kadar basit. scweinsteiger-khedira barry-toure parker-modriç gibi hadi topuz dinamoluk yapsın meireles de gelirse 2si götürür ama topal ı niye aldın be adam bilmiyor musun cristian ın ne b.k olduğunu

Yorum Gönder