Fenerbahçe 1- 1 MTK Budapeşte


Özlemişim Fenerbahçe'mi, Alex'i , kenardaki Kocaman Adamı...2012-2013 sezonunun açılışını yaptık bakalım.Umarım başarılarla dolu, kafalar rahat müthiş bir yıl geçiriz.

Bir hazırlık maçında skor kimsenin umrunda değildir heralde. Takımın fizik durumu ve birbirleri ile uyumu değerlendirilmeli diye düşünüyorum. Bir de ne yapacaklar, sene içerisinde bize nasıl katkı verir, diye yeni transferleri daha bir dikkatli izledik. Altı üstü bir hazırlık maçı bank asya seviyesinde bir takımla. Bu maç kişiler eleştirilmemeli diye düşünüyorum. Asıl Newcastle maçında göreceğiz oyuncuları.Yüksek tempoda nasıl bir uyum içerisinde olacaklar çok merak ediyorum.

Bu maç için ;

+ Alex hala müthiş bu adamı izlemek büyük şans ve keyif. ,
+ Salih ve Recep bizim geleceğimiz olabilir.Zaten çok yetenekliler inşallah daha da çok çalışırlar ,
+ Hasan Ali de iyiydi ,

- Takımın transfere ihtiyacı var çok bariz bu, bir ortasaha ve stoper alınmalı kesinlikle inşallah ön elemeye hazır olur ,
- Semih hala geçen seneki bitmiş Semih gibiydi , kimeyi eleştirmek istemiyordum ama Semih mental olarak da bitmiş gibi ,
- Takımın pas organizasyonu kötüydü bunun sonucu pozisyon azlığı ,
- Antrenmanların en iyi isimlerinden ikisi Bienvenu ve Sezer'in maçta oynamaması gözden mi çıkarıldı acaba bu isimler diye düşündürmedi değil.İnşallah kaybetmeyiz bu futbolcuları benim seneye en çok patlama beklediğim 2 adam ...

0 yorum:

Yorum Gönder